Back To Top

10 nominalizări la Romanian PR Award 2020

  /  Home   /  10 nominalizări la Romanian PR Award 2020

10 nominalizări la Romanian PR Award 2020

La a 18-a ediție a Romanian PR Award, evenimentul de referință al industriei de PR din România, 5 dintre campaniile Minio au primit 10 nominalizări nu la una, ci la 7 categorii diferite.

Proiectele nominalizate au fost realizate în ultimul an pentru brandurile ANCOM, British American Tobacco (BAT), Durex și Sun Plaza.

Acestea sunt nominalizările primite:

 

INFOCENTRU ANCOM @ COMMUNICATION IN THE PUBLIC SECTOR

Într-o eră în care toată lumea caută răspunsuri pe Google, să promovezi servicii de comunicare către consumatori poate fi o mare provocare. Am acceptat-o și am încercat să convingem oamenii că Infocentrul ANCOM este sursa ideală de informare atunci când vine vorba de serviciile de comunicații din România. Am realizat o campanie 360° care a inclus un chatbot, trei TVC-uri pline de umor și o mulțime de OOH-uri și execuții digitale pentru a face din ANCOM cea mai bună opțiune în alegerile consumatorilor.

Vezi proiectul aici: www.minio.ro/ro/portfolio-item/infocentru-ancom

 

BAT GLOBAL GRADUATE @ EMPLOYER BRANDING

În plină pandemie, BAT își continua programul de recrutare pentru tineri. Însă instrumentele pe care le folosea de obicei – târgurile de joburi – nu mai existau. Așa că, pe repede înainte, campania a fost derulată online și s-a bazat pe o serie de 7 webinarii susținute de oameni din BAT. Și nu orice oameni – startul a fost dat chiar de Ram Addanki, Area Director – Central Europe South (CEO level). Au luat parte oameni din departamente diferite, de la interni la top management, dar și 3 creatori de conținut. Webinariile s-au integrat perfect sub conceptul #myBATstory, pentru că am putut să prezentăm în mod real viața din interiorul companiei.

 

DUREX – THE RIGHT CONDOM (3x CATEGORII)

  • BRAND PR – NEW PRODUCTS AND SERVICES
  • DIGITAL PR
  • COMMUNICATION IN MEDICAL SECTOR

Să lansezi prezervative pe mărimi – asta da provocare! Campania de lansare a noilor produse Durex, de la gama SlimFit la cea XXL. Am colaborat cu echipa de comedianți Ceva Mărunt pentru o campanie 360 spectaculoasă – de la spotul TV plin de umor, o colecție de clipuri digitale, un quiz video interactiv și multe altele.

Vezi proiectul aici: www.minio.ro/portfolio-item/durex-slim-fit-xxl-launch

 

DUREX – UNTOLD 2019 @ EVENTS

Prezența Durex la Untold, anul trecut, a însemnat un turn îmbrăcat în ecrane LED, pe care am proiectat mesaje real time, în funcție de ce anume se întâmpla la festival. În plus, am avut Kiss Cam, meet & greets cu influenceri și multe transmisiuni live pe pagina de Facebook a brandului.

Vezi proiectul aici: www.minio.ro/portfolio-item/durex-g-spot-at-untold-festival

 

SUN PLAZA APP (4X CATEGORII)

  • BRAND PR – NEW PRODUCTS AND SERVICES
  • DIGITAL PR
  • TECH PR & COMMUNICATION OF INNOVATION
  • EVENTS

Sun Plaza a lansat prima aplicație cu realitate augmentată, pe care utilizatorii o pot folosi ca să descopere comori și să strângă monede. Acestea se transformă apoi în premii și discounturi la diferite magazine din mall. Campania a fost una amplă, cu influenceri ce au testat aplicația transmițând live această experiență (ca în industria de gaming), cât și diferite execuții digitale, branding special în mall.

Vezi proiectul aici: www.minio.ro/portfolio-item/sun-treasure

 

Dacă vrei să lucrăm împreună pentru proiecte de impact, cu rezultate, scrie-ne pe ioana.mucenic@minio.ro și hai să ne cunoaștem!