Back To Top
Image Alt

Academia Play-Doh

Academia Play-Doh

La nivel global, Play-Doh e brandul preferat de plastilină al copiilor. Nu și în România, însă. Fiind nevoiți să înfrunte o competiție puternică din partea brandurilor locale, Hasbro ne-a lansat provocarea de a găsi o soluție care va crește cota de piață a brandului.
4

Client:

Hasbro

Category:
Date:

Play-Doh e lider global pe categoria sa. Cu toate acestea, în România se confruntă cu o competiție puternică din partea brandurilor locale, nu este foarte distribuit în retail și nici nu e top-of-mind. Provocarea a fost să identificăm o soluție pentru toate aceste probleme.

Părinții știu că trebuie să petreacă mai mult timp alături de copiii lor, implicându-se în activități creative. Dar cât de creativ poate fi un părinte după o zi întreagă de lucru? Și, cel mai important, cum poate Play-Doh să-i ajute?

Academia Play-Doh e o platformă online unde părinții învață cum să modeleze cu Play-Doh pentru a se putea distra alături de copiii lor. Platforma le oferă și diplome, alături de puncte pe care le pot transforma în cele mai cool jucării Hasbro. Așa că totul a fost win-win-and-fun.

CAMPAIGN MIX.

Platformă de loializare

Am construit o platformă elaborată unde toate activitățile ofereau puncte. Punctele câștigate puteau fi transformate în cele mai cool jucării de la Hasbro.

Materiale online personalizate

Copiii se plictisesc ușor. Așa că am creat peste 20 de jocuri diferite pentru a le stimula curiozitatea. Toate jocurile includeau și un video cu instrucțiuni.

Elemente complexe de logistică

Ne-am ocupat și de întreaga parte logistică a campaniei, inclusiv actualizarea statusului premiilor în back-end. Când copiii așteaptă jucării, premiile trebuie livrate într-o clipită.

400 de creații

Peste 400 de creații din Play-Doh au fost încărcate pe platformă. Părinții și copii primeau calificative, iar asta era o invitație de a continua.