Back To Top
Image Alt

Avon Onlinehood

Avon Onlinehood

Construim un întreg cartier ca simbol al comunității AVON. Reunim fanii frumuseții, consilierii și toți consumatorii de machiaj într-un mediu unic în care femeile își pot găsi produsele preferate, le pot testa și împărtăși întreaga experiență prietenilor lor. În aceste vremuri provocatoare, în care tuturor ne este dor de mediul exterior și de interacțiunea socială, am creat prima comunitate online pentru femei, unde vor găsi ceea ce le lipsește cel mai mult – reconectarea cu prietenii prin activități legate de frumusețe și îngrijire. Cartierul Frumuseții este noul loc de întâlnire online al pasionatelor de beauty.

Client:

AVON

Category:
Date:

A fi reprezentant Avon înseamnă mai mult decât a vinde produse cosmetice. Este vorba despre satisfacția de a face parte dintr-o comunitate. De aceea, recrutarea de noi reprezentanți nu a fost niciodată un proces ușor, mai ales în contextul în care pandemia globală a adus o serie de limitări importante în ecuație. Incapacitatea de a desfășura interviuri și recomandări față în față, de a recruta la evenimente, târguri, festivaluri, a dus la o traducere a experiențelor offline ante-pandemice în evenimente digitale, o alternativă care aduce și limitări, nu doar beneficii.

Cum putem să creăm o conversație autentică și transparentă, fără a interacționa cu potențialii reprezentanți în mod obișnuit, la târg și evenimente, așa cum i-am obișnuit? Cum putem să le oferim informații și recomandări fără să pară că ne lăudăm? Cum putem atinge obiectivul principal al campaniei, acela de generare de leads pentru înscrierea unui număr cât mai mare de reprezentanți Avon, fidelizând în același timp echipa existentă și generând engagement cu potențialii aplicanți.

Crearea unei simulări online a tuturor activităților pe care femeile le desfășoară offline, printr-un site web interactiv care oferă: schimb de cunoștințe, conexiune cu prietenii, tips and tricks de la specialiștii Avon în cadrul webinariilor, cumpărături și divertisment. Astfel, CartierulFrumusetii.ro stă ca un agregator online al tuturor acțiunilor ce aveau loc, în mod normal, în timpul activărilor din field.

MI1387_Portfolio-site2020_HEADER-site_1-2_ACA20nov20-1-01

CAMPAIGN MIX.

Comunitate

Cartierulfrumusetii.ro este locul în care femeile se pot reconecta prin activități legate de frumusețe și îngrijire - cumpărături și divertisment, schimb de cunoștințe, jocuri cu premii în produse. Mai mult de atât, Cartierul cuprinde secțiuni dedicate pentru fiecare categorie de produse, pentru webinarii și concursuri, din dorința de a inspira utilizatorii să interacționeze cu platforma noastră.

Experiența utilizatorului

Pentru a face experiența utilizatorului cât mai distractivă și atractivă, am integrat în website elemente dinamice sub forma unei hărți interactive pentru fiecare categorie de produse și a două jocuri, dintre care unul de tipul „Ghicește prețul„ pentru CORE SKUs. Generând un sentiment de concurență, gamificarea declanșează entuziasm și engagement, încurajând oamenii să fie dornici de realizări și recompense.

Învățare

Ce fac fetele când se întâlnesc în cartier? Povestesc și își împărtășesc lucruri noi pe care le-au mai aflat în ultima vreme. Ei bine, noi am transpus acest lucru în mediul online, sub forma a 3 webinarii interactive, alături de specialiști AVON. Cei aflați în fața calculatorului sau a smartphone-ului au putut adresa întrebări speakerilor pentru a câștiga premii.

Reprezentanți Avon

Alternativă a experiențelor offline transpusă în mediul online, website-ul permite utilizatorilor să se înregistreze pentru a câștiga premii săptămânale. Prin formularul de înscriere, utilizatorii au opțiunea de a bifa dacă doresc să devină Reprezentanți, dându-și acordul pentru a fi contactați. Astfel, am format o bază de date cu rată de succes de 100%, ce a constituit cel mai important canal pentru atingerea obiectivului de leads.