Back To Top
Image Alt

Comunitatea Westerilor

Comunitatea Westerilor

Campusul universitar West Gate a împlinit 10 ani într-un context excelent de piață pentru real estate-ul din România. Un moment potrivit pentru o campanie de repoziționare în condițiile în care concurența altor campusuri sau a proprietarilor care-și închiriază apartamentele era din ce în ce mai mare. Soluția noastră a fost să poziționăm West Gate ca fiind mai mult decât un campus, un loc în care studenții au parte de multe oportunități de viitor. În același timp, am construit o comunitate și i-am numit pe studenții de aici #Westeri.
3

Client:

West Gate

Category:
Date:

În fiecare an, studenții veniți din alte orașe caută cele mai bune soluții de cazare. Așteptările lor sunt din ce în ce mai mari, iar piața de imobiliare e gata să le ofere standarde mai ridicate de cazare. Ceea ce lipsește din peisaj, însa, este un loc unde studenții să se simtă atât de bine încât să rămână pentru o perioadă mai lungă de timp.

Deși aflat de mult timp pe piață, campusul West Gate se confrunta cu lipsa notorietății. În campus există o mulțime de facilități pentru studenți, însă prea puțini reușeau să afle de ele. Planul departamentului de comunicare al campusului era să le arate studenților că West Gate este mai mult decât un loc în care te cazezi pe perioada studiilor.

Ne-am gândit să-i includem într-o comunitate pe cei care locuiesc sau vor locui acolo și să-i facem să se simtă confortabil că îi aparțin, iar primul pas a fost să le dăm un nume: Westeri. Le-am arătat apoi cât de cool este să fii în același loc cu oameni care împărtășesc aceleași valori ca tine și au aceleași interese. Am creat 6 tipologii de Westeri și am lăsat studenții să identifice singuri căreia îi aparțin.

CAMPAIGN MIX.

Tinerilor în mod special le place să aparțină unui grup. Tocmai de aceea, crearea unei astfel de structuri sociale a fost ideea perfectă pentru această campanie. Faptul că am creat mai multe tipuri de westeri a făcut ca mulți să se identifice cu unul dintre ele și să simtă că fac parte din comunitatea West Gate.

Ce fel de #Wester ești?

Am creat un quiz pe landing page-ul campaniei și i-am lăsat pe studenți să se identifice cu unul dintre cele 6 tipuri de Westeri. Pentru a-i motiva, am făcut un concurs pe pagina de Facebook a comunității și le-am oferit premii celor care ne-au arătat rezultatele quizului și apoi și-au „etichetat” și un prieten.

Gașca influencerilor

Am încercat să facem comunicarea cât mai autentică și să le insuflăm cât mai mult acest sentiment de apartenență studenților. Am ales 5 micro-influenceri din segmentul de vârstă respectiv și am realizat o ședință foto cu ei în interiorul campusului pentru promovarea digitală. Fotografiile au ajuns atât pe site-ul campaniei, cât și în social media.

Pentru că această campanie a avut și un flight de comunicare ulterior, am putut comunica și în timp ce campusul își primea studenții în noul an școlar. Având exemplul marilor universități ale lumii, am realizat materiale promoționale și le-am oferit studenților în semn de bun-venit: genți de tipul tote bag, card holdere și stickere. Am adăugat un flyer cu qr code care îi trimitea pe landing page-ul campaniei. De asemenea, le-am oferit brățări de intrare la party-ul de început de an.