Back To Top
Image Alt

Durex G-Spot @Untold Festival

Durex G-Spot @Untold Festival

Oamenilor le plac festivalurile pentru că sunt locul perfect pentru distracție, libertate și trăirea unor experiențe deosebite. Este vorba despre o descătușare în timp ce te bucuri de muzică și de întâlnirea cu oameni diferiți, păstrându-ți totodată simțul rațiunii și valorile în care crezi. În această lume magică a festivalurilor, oamenii au nevoie de siguranță. Aceasta este provocarea pe care Durex a acceptat-o la Untold, cel mai mare festival al României: să joace rol de protector, apreciind în egală măsură muzica, distracția, siguranța și echilibrul. Acest proiect a fost premiat cu Bronz la Webstock 2020, în categoria Best Experiential Campaign.  

Client:

Durex

Date:

Untold este cel mai mare festival din România. 370.000 de festivalieri din țara noastră și din alte zeci de țări au ajuns la Cluj la ediția din 2019 pregătiți să se distreze și să trăiască experiențe de-a dreptul unice. Este un loc perfect pentru un brand ca Durex să înceapă o conversație cu consumatorii săi cu care împărtășește aceleași valori.

Durex și-a propus să transmită un mesaj clar despre protecție și siguranță într-un loc unde tinerii își dau frâu liber trăirilor. Brandul le-a vorbit despre responsabilitate, în condițiile în care aceștia simt nevoia de eliberare în cele patru zile ale festivalului. A fost o provocare pe care Durex și-a asumat-o, dar care avea nevoie de o idee cel puțin la fel de îndrăzneață.

Pentru a fi siguri că mesajul nostru va avea impact, l-am transmis folosind o activare...mare. Mai precis, un turn cu înălțimea de 12 metri, pe care l-am numit G-Spot și pe care oamenii l-au putut vizita folosind scări de acces. Patru ecrane imense amplasate pe fiecare latură au rulat pe toată durata activării mesaje contextualizate despre protecție și siguranță sexuală.

CAMPAIGN MIX.

Mesaje în timp real

Comunicarea contextualizată este cu atât mai eficientă în timpul festivalurilor, acolo unde brandurile fac tot posibilul să fie cât mai relevante pentru consumatorii lor. Ținând cont de acest lucru, am rulat pe cele patru ecrane ale turnului G-Spot mesaje contextualizate, ținând cont de vreme, artiștii aflați pe scena principală sau alte evenimente petrecute în timp real. Desigur, toate mesajele aveau legătură cu mesajul nostru de protecție și siguranță sexuală.

Social Media

Durex la Untold? Era esențial ca oamenii să afle informația, iar conturile de social media au reprezentat canalele ideale de transmitere a acestui mesaj. Atât pe Facebook, cât și pe Instagram, parteneriatul dintre Durex și Untold a fost anunțat prin intermediul vizualurilor statice, GIF-urilor sau clipurilor video. În timpul festivalului, am transmis live pe Facebook din cadrul activării pentru o și mai bună promovare a acesteia.

Activare BTL

Activarea a mai constat într-o cabină foto amplasată la baza turnului, o cameră care a surprins îndrăgostiții sărutându-se și a transmis imaginile în timp real pe ecranele LCD de pe turn, o zonă de lounge și sampling cu produse Durex. Totul pentru ca oamenii care au interacționat cu brandul să aibă o experiență de neuitat.

Influenceri

Trei dintre cei mai cunoscuți influenceri din România, Selly, Bromania și Laura Giurcanu, au găsit punctul G al festivalului Untold. Ca să le transmită cât mai autentic această experiență și fanilor lor de pe rețelele sociale, au făcut live streaming. În total, postările lor au atins în mod organic peste 300.000 de utilizatori. Mai mult, fanii s-au înghesuit la turnul G-Spot să-și întâlnească favoriții.