Back To Top
Image Alt

Hochland Sandviș Fest

Hochland Sandviș Fest

Hochland plănuia să realizeze o campanie umbrelă promoțională la nivel național care să aducă în lumină unul dintre produsele sale clasice: cașcavalul. Sandviș Fest a invitat consumatorii să redefinească sandvișurile clasice, descoperind noi rețete. Prima ediție a explorat rețete de sandvișuri din jurul lumii. iar cea de-a doua  ediție s-a concentrat pe experiența gastronomică a universului mâncării de stradă.
3

Client:

HOCHLAND

Date:

Hochland avea nevoie scoată în evidență categoria de cașcavaluri, care este o categorie funcțională care declanșează reacții emoționale scăzute din partea consumatorilor.

În ultimii ani, consumatorii au avut tendința de a prefera mâncarea de stradă în detrimentul celei preparate în casă, iar cașcavalul se afla probabil în punga de opțiuni „meh”, deoarece a intrat cumva în rutina de produse de consum acasă.

Sandviș Fest a fost un festival al diverselor gusturi și texturi. A fost soluția pentru a scoate sandvișul din rutina de consum de dimineață. Mesajul a fost transmis prin materiale de comunicare în magazine, spoturi TV, website-uri, evenimente, comunicare online și proiecte speciale de media.

CAMPAIGN MIX.

Food Truck-urile Sandvișfest

Food Truck-urile Sandvișfest au însemnat 5 automobile pentru mâncare de stradă cu un meniu complet nou, special pentru campanie. Au creat rețete noi cu Hochland și le-au vândut ca parte a evenimentului nostru. Proiectul a avut format de caravană, mutându-se de la un retailer la altul.

Activare în magazine

Am transformat standurile de mostre clasice într-un food truck cu mini sandvișuri oferite ca mostre. Acestea erau pregătite de bucătari profesioniști. Componenta de activare în magazine a fost una realizată la nivel național.

Campania Digitală

Website-ul proiectului le-a oferit utilizatorilor opțiunea de a se înscrie pentru premii instant. Ei puteau de asemenea să găsească rețete, programul caravanelor precum și un stimulent cool - vouchere de reducere pentru produse Philips.

TVC

Campania a avut de asemenea o componentă de reclame TV, cu un script bazat pe o animație. Aceasta a fost creată local, în întregime de către echipa noastră.