Back To Top
Image Alt

Îndrăznești să le încerci?

Îndrăznești să le încerci?

Având o abordare extrem de sinceră, ne-am propus să provocăm oamenii să guste Unfished. Da! Să îi provocăm! Pentru că știam că vom comunica într-o categorie delicată, unde nu e suficient să arătăm oamenilor mâncare gustoasă și imagini care-ți lasă gura apă pentru a-i convinge să încerce. Totuși, să demonstrăm că le înțelegem scepticismul cu privire la un produs nou, ne face mai autentici, mai abordabili, mai de încredere și ne apropie de consumator. Am lansat, așadar Unfished sub headline-ul Ciudat de bun pentru a arăta consumatorilor că o alternativă, așa cum este și Unfished, alternativă din plante la ton, nu este neapărat un compromis. Uneori, precum în cazul nostru, alternativele devin cele mai bune variante.
7

Client:

Prefera Foods

Date:

La nivel global, vânzările de alimente pe bază de plante depășesc rapid creșterea vânzărilor de alimente pe bază de animale. Există, cu siguranță, loc și oportunitate pentru mai multe produse alternative pentru pește. Dietele pe bază de plante sunt mai durabile din punct de vedere ecologic decât dietele pe bază de animale datorită utilizării de mai puține resurse naturale și a daunelor mai mici asupra mediului. De altfel, asigură o viață sănătoasă și susțin starea de bine a persoanelor de toate vârstele.

Oamenii sunt sceptici cu privire la produsele vegetale și privesc alternativele ca un compromis al gustului. Cum putem atrage și fideliza publicul în categorie, având în vedere această concepție general greșită despre produsele vegane?

Unfished este primul brand românesc ce oferă o alternativă din plante pentru pește. Pentru a construi dezirabilitate pentru un produs dintr-o categorie nouă, cu un public sceptic, am avut o abordare simplă și sinceră, în care comunicam beneficiul gustului. Platforma „Ciudat de bun” ne-a ajutat să aducem consumatorii mai aproape de produs, arătând că le înțelegem tensiunile și scepticismul, într-o manieră unică și umană.

CAMPAIGN MIX.

Social Media

Am lansat și creat paginile Instragam și Facebook pentru Unfished Romania. Am populat paginile cu postări de mood și despre produse, dar și despre consumul de pește și sustenabilitate. Paginile au crescut imediat și le-am lansat și în Marea Britanie și Germania.

Materiale In-store

Deși nu am avut multe POSM-uri, am stârnit curiozitatea consumatorilor de a încerca acest produs nou. Am plasat wobblers pentru fiecare produs și un afișaj care prezenta întreaga gamă de produse și beneficiile acestora.

Coperta revistei Progresiv

Timp de o lună am fost pe coperta revistei Progresiv, atât în versiunea tipărită, cât și în versiunea online. Scopul a fost de a prezenta noua gamă de produse și, de asemenea, vizualul campaniei, pentru a familiariza retailerii cu noua campanie .

Digital assets

Bineînțeles că nu se poate realiza o lansare de produs fără prezență digitală. Prin urmare, am dezvoltat o campanie digitală prin intermediul platformelor sociale Facebook, Youtube și TikTok ads, obiectivul lor fiind sporirea awareness-ului, dar și redirecționarea către website, unde consumatorul poate comanda produsele direct acasă.