Back To Top
Image Alt

InfoCentru Ancom

InfoCentru Ancom

Într-o eră în care toată lumea caută răspunsuri pe Google, să promovezi servicii de comunicare către consumatori poate fi o mare provocare. Am acceptat-o și am încercat să convingem oamenii că Infocentrul ANCOM este sursa ideală de informare atunci când vine vorba de serviciile de comunicații din România. Am realizat o campanie 360° care a inclus un chatbot, trei TVC-uri pline de umor și o mulțime de OOH-uri și execuții digitale pentru a face din ANCOM cea mai bună opțiune în alegerile consumatorilor. Poți vedea mai multe pe infocentru.ancom.ro.

Client:

ANCOM

Date:

Termenii și condițiile contractelor aferente serviciilor de comunicații din România sunt de obicei greu de înțeles de către consumatori. În plus, acestea sunt actualizate atât de des, încât e greu să ții pasul cu aceste schimbări.

Românii nu au mare încredere în instituțiile publice, din rândul cărora face parte și ANCOM. Marea problemă este birocrația, iar oamenii experimentează adesea o stare de confuzie când interacționează cu acestea. Din acest motiv, oamenii evită site-urile instituțiilor publice și își caută informațiile pe Google. Acolo pot da însă peste surse care oferă date greșite.

Pentru ANCOM era greu să intre în competiție cu marile motoare de căutare. Așadar, a trebuit să facem Infocentrul la fel de cool și dezirabil ca Google pentru ca oamenii să aibă încredere că găsesc acolo informațiile pe care și le doresc. Soluția creativă a fost să realizăm o serie de spoturi TV care să prezinte situații ilare legate de posibile întrebări pe care oamenii le-ar avea despre serviciile de telecomunicații.

CAMPAIGN MIX.

TVC-uri de impact

O serie de spoturi TV prezentând două personaje, bazate pe un umor de limbaj prin prezentarea unor întrebări absurde. Acestea au avut rolul de a trimite oamenii pe site, acolo unde ANCOM le răspunde la ”aproape toate întrebările despre serviciile de telecomunicații din România”.

Prezență digitală extinsă

Campania digitală a avut atât componentă de social media, cât și GDN, cu peste 150 de elemente de design pentru a promova platforma. Mesajele au fost diferite în funcție de diferite tipologii de utilizatori.

Un chatbot pentru (aproape) toate răspunsurile

În era tehnologiei, credem că lucrurile se vor rezolva mai ușor cu ajutorul unui chatbot prietenos și simpatic. L-am programat să fie de ajutor celor care vor să intre pe site pentru a afla diverse informații.

Outdoor

Pentru a crește amploarea campaniei, am identificat mai multe puncte în care oamenii ajung atunci când sunt în afara caselor și dau importanță spațiului înconjurător. Printre ele s-au numărat stații de autobuz, lifturi sau panouri amplasate în locuri aglomerate.