Back To Top
Image Alt

Jacobs Cold Coffee

Jacobs Cold Coffee

Jacobs a vrut să le facă vara mai interesantă iubitorilor de cafea cu o campanie care a promovat specialitățile de cafea rece ale brandului. Elementul central al campaniei a fost un video interactiv care le permitea celor care îl urmăreau să aleagă ei înșiși modul în care va continua povestea.
1

Client:

Jacobs Douwe Egberts

Date:

Consumul de cafea este ceva mai scăzut în perioada verii, dar Jacobs a vrut să schimbe lucrul acesta. Astfel, a decis să se adreseze într-o manieră relevantă audienței sale tinere în primul rând, cea pentru care vara înseamnă de departe cel mai așteptat anotimp al anului.

Pe timpul verii se întâmplă o mulțime de evenimente, festivaluri, vacanțe, concerte etc. Printre toate acestea, trebuia să le atragem într-un fel atenția tinerilor, să le oferim un conținut care i-ar putea interesa.

Campania ”Mixează la rece” a avut ca principală componentă o activare digitală, un clip video interactiv care le-a oferit posibilitatea celor care l-au urmărit să stabilească singuri scenariul. Campania online a fost completată de colaborări cu creatori de conținut și a fost susținută în offline de componenta in-store și de o caravană la nivel național.

CAMPAIGN MIX.

Protagonistul clipului video, Alex Coteț, află că a câștigat bilete la cel mai tare festival al verii. Acțiunea decurge însă într-un mod cu totul și cu totul neașteptat. Pe parcursul anumitor momente cheie ale narațiunii, userii au avut posibilitatea să aleagă între diferite opțiuni narative.

Activare in-store

Am realizat mai multe structuri in-store spectaculoase și am creat o mecanică promo simplă pentru a crește vânzările. Execuția-vedetă a activării in-store a conținut lumini ambientale de scenă și chiar muzică.

Activare cu influenceri

Creatori de conținut din generația tânără au prezentat produsele Jacobs comunităților lor, iar reach-ul total a fost impresionant: peste 24.000 de vizualizări și peste 15.000 de reacții doar pe Instagram.

Un van Jacobs a călătorit de-a lungul țării, iar barista Jacobs le-a oferit iubitorilor cafelei mixuri delicioase făcute cu cafea rece. Caravana a inclus un DJ și o zonă de selfie-uri pentru a le oferi celor care au ajuns la van o experiență inedită.