Back To Top
Image Alt

Pescuiește doar Unfished!

Pescuiește doar Unfished!

Suntem cu adevărat conștienți de faptul că dacă nu vom reduce consumul de pește, acesta va fi pe cale de dispariție în următorii ani? Spunem că are balta pește, dar nu prea mai are. Peștele nu este o resursă nelimitată, iar specialiștii atrag atenția asupra pescuitului excesiv. În ritmul actual, peștele oceanic va dispărea până în 2048. Până în prezent, 90% din peștii mari, precum tonul, au dispărut deja, iar pe uriașa listă de pierderi intră și victimele colaterale, precum țestoasele și delfinii prinși în plasele de pescuit accidental. Dar cu Unfished poți avea o alternativă guilt-free. În plus, acum și cu o ofertă ciudat de bună. Pescuiește doar Unfished!

Client:

Prefera

Category:
Date:

Românii sunt mari consumatori de pește, în special în perioadele de post. Totodată, la nivel global, ne confruntăm cu o problemă destul de majoră în ceea ce privește consumul excesiv de pește oceanic. Având aceste două ocazii, încercăm să convingem românii că pot exista și alternative sustenabile, prietenoase cu mediul, dar și cu perioadele de post religios.

Sustenabilitatea este un subiect încă puțin discutat în România, iar peștele oceanic, cel puțin din punct de vedere geolocativ, nu este apropiat românilor. De aici și problema: cum putem face această situație să devină relevantă și cum putem să punem în focus o problemă vazută ca mai puțin importantă decât altele, care au un impact mult mai puternic local (cum ar fi: sărăcia, abandonul școlar și altele)?

Soluția a venit din orientarea către un target mai pregătit să primească acest mesaj, de aceea am și ales să ne îndreptăm către TikTok. Astfel că, majoritatea traficului în promo a venit din noile canale sociale. În plus, pentru a oferi un hook suplimentar în comunicare, am creat o promoție dedicată, cu scopul de a recruta consumatori din categoria de pește printr-un pachet promo atractiv care să le stârnească curiozitatea de a încerca peștele din plante.

CAMPAIGN MIX.

Video cu componentă promoțională

Dacă credeai că are balta pește și ai plecat la pescuit cu acest gând, mai bine te mai gândești o dată. De aceea am creat acest video din imagini, având-ul ca protagonist pe actorul din campania precedentă. El îți aduce la cunoștintă că situația nu mai este atât de roz și te invită să descoperi produse alternative.

Digital ads cu mesaje de sustenabilitate

Am consolidat mesajul din video prin materiale digitale, unde am vrut, în primul rând, să creștem awareness-ul asupra faptului că peștele oceanic este o resursă limitată. Am adus în focus date din studii și le-am transformat în date acționabile cu impact. Spre exemplu, în baza unei formule de calcul proiectată pe baza trendulului de consum actual, am ales să ne concentrăm pe formula „în 2048 nu vom mai avea pește comestibil” versus „mai sunt X pești în ocean”.

Digital ads cu mesaj promo

În mixul de mesaje, am avut în focus și comunicarea pachetului promoțional, pentru a stimula trial-ul consumatorilor de conserve tradiționale de pește. O ofertă specială, potrivită pentru perioada de post, însoțită și de transport gratuit. Desigur endorsată de actorul din spot.

Landing Page

Iar pentru ca totul să fie usor și la îndemână, materialele din online fac trimitere la site, unde poți găsi mai multe informații despre ce impact avem asupra oceanelor și anunță pachetul promo “Ocean friendly pack”, care se poate comanda direct de pe site. Tot pe site descoperi gama de produse disponibile, precum și povestea brandului.