Back To Top
Image Alt

Poftă de vară

Poftă de vară

Vara 2020 a fost ca nicio alta de până acum, după două luni de lockdown și multe planuri de vacanță anulate. Prin urmare, orice proiect nou a venit cu un teritoriu neexplorat. Știam deja că biscuiții nu sunt prima alegere a oamenilor în materie de dulciuri în zilele fierbinți de vară și că principala lor ocazie de consum este ca o gustare rapidă și sățiosă în timpul călătoriilor. Așadar, cum puteam comunica o campanie cross de biscuiți în acest context dacă oamenii rămâneau în cea mai mare parte acasă, în orașele lor mari și aglomerate? Am explorat două dorințe umane foarte comune - acea senzație de vară pe care o doream și mai mult acum și ideea reiterată recent de a ne bucura de fiecare lucru mic din viața noastră.   Această campanie a obținut premiul Cea mai eficientă promoție din categoria dulciuri în cadrul Galei Premiilor Piața 2020.  
9

Client:

Mondelēz

Date:

Pandemia a adus o mulțime de schimbări bruște pentru noi toți - interacțiunea socială și călătoriile au devenit riscante și restrictive, viitorul apropiat foarte incert și fiecare mic obicei cu care eram obișnuiți s-a schimbat din cauza acestei amenințări constante. Oamenii au devenit și ei îngrijorați și anxioși, iar principalul refugiu rămas a fost să profite de micile bucuriile de zi cu zi, mai ales imediat după lockdown.

Dacă înainte de pandemie, călătoriile erau cea mai așteptată activitate a verii, acum oamenii s-au împărțit în două categorii principale - cei care și-au anulat toate planurile și au decis să rămână în oraș și cei care au dorit să profite de orice călătorie posibilă. Prin urmare, a trebuit să comunicăm biscuiții nu numai ca o gustare pentru călătoriile de peste vară, așa cum știam că oamenii îi considerau, ci și ca o alegere de sezon, indiferent de locul în care te afli, ceva cu care consumatorii nu erau obișnuiți în zilele toride.

Am creat o asociere puternică între biscuiți și sentimentul de a ne bucura de fiecare lucru mic în această vară, în timp ce suntem liberi și în cele din urmă în afara casei. Astfel, am construit conceptul Summer Craving și HL-ul Bucură-te de o vară gustoasă!. Mai mult decât atât, am subliniat că biscuiții sunt potriviți pentru orice călător, indiferent dacă aleg să călătorească departe de oraș sau să exploreze împrejurimile urbane.

CAMPAIGN MIX.

Landing Page de campanie

Am creat un Landing Page de campanie pentru înregistrarea în promoție și i-am adăugat un twist - un quiz de vacanță, astfel încât să construim o asociere mai puternică între brandurile participante și sezonul estival. Astfel, completând chestionarul, consumatorii puteau afla ce tip de călători sunt și, prin urmare, ce produs se potrivește cel mai bine stilului lor.

Promo In-store

Componenta centrală a campaniei a fost o promoție națională cu premii drăguțe, pe care am amplificat-o prin diferite materiale in-store. Toate execuțiile au fost atractive, cu o combinație puternică de culori și o comunicare eye-catching a brandurilor și ideii creative.

Amplificare digitală

Am comunicat promoția online prin intermediul unor execuții GDN, atât clasice, cât și speciale, și materiale pentru Social Media, toate trimițând către Landing Page-ul de campanie. În acest fel, am avut o acoperire extinsă pentru promovarea campaniei.

50 influențatori activați

Cireașa de pe tort a fost un Direct Mailing pe care l-am gândit cu nimic altceva decât produse delicioase Mondelēz. Am trimis pachetul celor mai cunoscuți influențatori din România și am activat 50 de creatori de conținut neplătiți care au postat peste 160 de materiale grozave, ajungând la o comunitate de peste 2 milioane de utilizatori SM în total.