Back To Top
Image Alt

#SKINCHAT by CeraVe

#SKINCHAT by CeraVe

Pentru că anul trecut a fost unul cu multe schimbări și pandemia ne-a afectat pe toți, CeraVe a realizat un studiu global în 23 de țări, pentru a vedea felul în care oamenii și-au schimbat rutina de curățare a tenului. În urma acestui studiu, ne-am propus să dezvoltăm primul show online dedicat curățării tenului. Ne-am inspirat din cele mai interesante și apreciate formate de știri, reality show-uri și concursuri, pe care le-am adus împreună și am creat un spectacol, în adevăratul sens al cuvântului. Rolurile de prezentatori le-au revenit carismaticului Adi Nartea, dar și medicilor dermatologi și influencerilor, care au vorbit deschis despre o rutină  corectă de îngrijire a tenului, dar și despre cea pe care o urmează chiar ei.
7

Client:

L’Oreal

Category:
Date:

În timpul pandemiei, viețile noastre s-au schimbat; în special rutina zilnică de îngrijire a pielii. În plus, accesul la informații dermatologice de încredere s-a dovedit a fi mai important ca niciodată. Măștile pe care le purtăm ne-au făcut să fim mai interesați de ceea ce se întâmplă cu pielea noastră, iar relația pe care o avem cu dermatologul nostru s-a schimbat și ea.

CeraVe este un brand bine-cunoscut în domeniul îngrijirii pielii la nivel mondial, dar în România abia începe să devină un punct de sprijin puternic pe această piață. Anual, CeraVe efectuează un studiu global pentru a dezvălui informații suplimentare despre aspectele care se schimbă în domeniul îngrijirii pielii. Anul acesta, provocarea noastră a fost să găsim o modalitate de a prezenta evenimentul global într-o manieră interesantă și nu doar printr-o serie de activări online cu influenceri.

Ne-am dat seama că soluția vine din transformarea evenimentului într-unul atractiv, nu doar pentru consumatorii CeraVe, ci pentru toți pasionații de îngrijire a pielii și pentru publicul larg. Care a fost soluția noastră? Am organizat primul show online din România dedicat curățării tenului, la care au participat influenceri și specialiști în dermatologie.

CAMPAIGN MIX.

Show online

Am realizat un show de tip emisiune TV pe pagina de YouTube a brandului CeraVe. Mai mult, am păstrat stilul de filmare de platou cu mai multe camere, regizor, cameramani și invitați. A fost primul eveniment de o așa amploare, atât pentru brand, cât și pentru piața din România.

Amplificare digitală

Pentru amplificarea mesajului, am creat diverse ad-uri, pornind de la studiul global CeraVe, pe care le-am postat pe Facebook și Instagram. În plus, am apelat la influenceri care să creeze buzz în jurul evenimentului și curiozitate față de subiectele discutate, printr-o serie de Instagram Stories.

TikTok Videos

Pe lângă show-ul online și amplificarea mesajului în zona de digital, am creat o serie de TikTok videos, unde au participat influenceri și medici dermatologi. Prin aceste videoclipuri, ne-am propus să valorificăm informațiile studiului global într-o formă care să stârnească interesul publicului de a afla lucruri noi despre îngrijirea și curățarea tenului.

Simulare platou de televiziune

Întrucât ne-am dorit să recreăm un format de emisiune TV cât mai aproape de realitate, (înglobând cât mai multe formate, precum știri, talk-show și concurs) am închiriat și produs toată logistica necesară organizării unui platou de televiziune. Astfel, clienții au avut acces mult mai ușor la informațiile necesare, într-un mod entertaining și familiar.