Back To Top
Image Alt

Storytelling în digital

Storytelling în digital

Recrutarea este destul de provocatoare, în special pentru o agenție atât de tânără precum Minio. Prin urmare, am hotărât să venim cu o abordare proaspătă care pune în valoare abilitățile noastre creative și care să stârnească interesul și creativitatea. Această campanie a obținut Argint în categoria Social Media la Romanian PR Award și Best Use of Video Nominee la Webstock.
4

Client:

Self Promo

Date:

Minio Studio a ajuns în topul Forbes pe poziția 33 și aproape și-a triplat mărimea echipei în mai puțin de 2 ani de la lansare și avea în continuare nevoie să recruteze oameni talentați cu o expertiză digitală solidă. Candidații din Generația Z și milenialii nu sunt atât de ușor de impresionat, așa că am decis să creăm o campania de recrutare care să le atragă atenția.

Din moment ce Minio avea doar 3 ani, ne-a fost dificil să recrutăm noi talente - piața din România fiind foarte aglomerată cu multe agenții globale care au birouri aici. Oferta lor de angajare ar fi mult mai atractivă decât a noastră. Așa că ce puteam face?

Am creat un singur video care recrea o poveste locală extrem de cunoscută, „Amintiri din Copilărie”, într-o modalitate modernă, folosind mediile digitale. Campania a fost numită „Cea mai creativă reclamă de recrutare” de către editorul-șef de la ce mai importantă publicație de Resurse Umane din România, Revista Cariere, și a primit de asemenea Argint pentru Social Media la Romanian PR Award în 2018.

CAMPAIGN MIX.

Storytelling în Digital

Am creat un singur video care recrea o poveste locală extrem de cunoscută, „Amintiri din Copilărie”, într-o modalitate modernă, folosind mediile digitale. Am folosit acest video într-o campanie de Facebook Ads, precum și pe Instagram, Google, Foursquare, Gmail și chiar pe website-uri locale - OLX. Toate acestea, trimiteau către pagina noastră interesantă de Cariere.

Media digitală

Campania includea și o serie de 3 ad-uri care promovau pozițiile disponibile. Ele erau de asemenea conectate cu videoul generând singure peste 3100 de click-uri.

Direct mailing

S-a trimis un cadou pentru influențatorii de top din domeniul Marcom. Includea cartea originală, cunoscută de toată lumea, precum și un USB cu videoul nostru. Cu toții au postat despre campania noastră.

Campania a câștigat Argintul în categoria Social Media, una dintre cele mai dorite și aglomerate categorii de la Romanian PR Award.