Bucureștiul se află în topul orașelor europene în ceea ce privește numărul de malluri, nu mai puțin de 16. Astfel, competiția este acerbă, iar jucătorii încearcă să-și atragă clienții în moduri cât mai inedite. Sun Plaza a lansat prima aplicație AR pe care un mall din România o pune la dispoziția clienților săi, oferindu-le o experiență de cumpărături specială.
Deși este unică, Sun Plaza trebuie să concureze cu sute de alte aplicații care le oferă oamenilor același tip de divertisment. Misiunea noastră a fost însă clară: cât mai multe descărcări pentru ca oamenii să descopere cât de utilă și distractivă este. Provocarea a fost să creăm o poveste puternică și convingătoare pentru a-i face pe oameni să interacționeze cu aplicația.
Având în față o audiență tânără, social media a fost cheia succesului. Am insistat asupra formatelor care duc la o mare implicare a userilor, cum ar fi Facebook Instant Experience sau Stories. Am dezvăluit prin intermediul lor lumea uimitoare din aplicație, în special prin intermediul conținutului video. Pentru a genera și mai mult interes, am colaborat cu cinci influenceri din domenii diferite de activitate.