Back To Top
Image Alt

Testul care îți deschide ochii

Testul care îți deschide ochii

Orele lungi petrecute în fața calculatorului reprezintă una dintre cauzele majore apentru sindromul ochilor uscați. Totuși, foarte puține persoane știu despre acest risc pentru sănătatea lor. De aceea, Systane, liderul local în categoria de lacrimi artificiale, avea nevoie să ajute la conștientizare și să educe consumatorii. Conceptul s-a numit „Testul care îți deschide ochii” și s-a învârtit în jurul unui chestionar medical digital, în timp ce includea și o mulțime de informații folositoare. Am scos în evidență principalii factori de risc bazându-ne pe plasări contextuale de materiale și prin urmare campania s-a răspândit pe multiple canale: conferințe de business și activări în clădirile de birouri, reclame interioare, media online, proiecte speciale în online, advertoriale. Cu siguranță, toți ochii au fost ațintiți asupra noastră.

6

Client:

Systane

Category:
Date: