Back To Top
Image Alt

Campania #NICIOSCUZĂ

Campania #NICIOSCUZĂ

JYSK, retailerul scandinav de mobilă și produse pentru casă, susține Comitetul Național Paralimpic din România, fiind sponsorul principal. Provocarea noastră a fost de a comunica această asociere de imagine. Cu această campanie au fost câștigate două premii (Gold & Diploma) la Romanian PR Award în 2018.
3

Client:

JYSK

Date:

Lipsa de mișcare este una dintre cauzele principale ale obezității, problemelor respiratorii, cardiace și de nutriție în întreaga lume. Conform Eurostat, doar 6% dintre români fac sport în mod regulat. Conform P&G, aproape jumătate dintre copiii din România nu practică niciun fel de sport.

Motivele pentru lipsa de mișcare sunt scuze comune: lipsa de timp, lipsa unui partener pentru a practica sporturi, infrastructura, motivația sau banii. Cum îi putem convinge pe români să se apuce de sport dat fiind faptul că, istoric vorbind, poporul nostru nu a fost niciodată educat despre sănătatea prin sport?

Ne-am inspirat de la paralimpici. Dacă ei pot face asta în ciuda barierelor fizice, oricine o poate face. I-am invitat pe Arian Notrețu, Gabriela Constantin și Filip Ghiorghi să se alăture echipei #nicioscuză și să ne ajute să ducem manifestul #nicioscuză mai departe.

CAMPAIGN MIX.

Promisiuni într-un manifesto

Website-ul conține un manifesto personalizat unde userii pot selecta care sunt scuzele lor pentru a nu face mișcare și promit să se apuce de sport și să împărtășească rezultatele.

Interviuri cu influențatori

Dana Rogoz, Lucian Mândruță și Ciprian Muntele au promovat campania după ce au avut ocazia să se antreneze împreună cu paralimpicii. Influențatorii au generat peste 600 de distribuiri

Care este scuza ta?

Online, userii puteau alege dintre 8 cele mai frecvente scuze pentru a nu face sport. Pentru fiecare dintre ele, puteau vedea un video cu un atlet paralimpic care i-ar inspira să renunțe la scuza respectivă.

Acoperire mare în media

În numai câteva zile, campania a luat o întorsătură incredibilă și curând s-a răspândit în media tradițională. Aproape 750.000 de urmăritori au vizionat 47 de minute de material TV despre campanie. Fără buget de media.