Această campanie a obținut următoarele premii la festivalurile:
Effie Awards 2020 – Silver – Medical services & healthcare products
Romanian PR Award 2020
Brand PR – New products and services (Silver)
Digital PR (Silver)
Communication in medical sector (Gold)
Festival of Media 2020 (Contributing Agency alături de Zenith Media)
Best Engagement Strategy (Gold)
Best Use of Talent (Silver)
Best Local Execution of a Global Brand (Bronze)
Deși discuția despre mărimi este una dificil de purtat, adevărul este că nu toți bărbații au aceeași mărime în ceea ce privește părțile anatomice. Tocmai de aceea, ce i se potrivește perfect unuia este foarte probabil să-l încomodeze pe altul. Durex a vrut să schimbe asta cu noile produse din gama Featherlite: XXL și Slim Fit.
Pentru că se simt mai puțin stimulați, bărbații sunt de obicei împotriva folosirii prezervativului. De asemenea, nu stiu intotdeauna ce tip de prezervativ li se potrivește. Provocarea a fost să-i facem să fie conștienți de necesitatea unui prezervativ potrivit și de faptul că acesta îi poate face să se simtă bine în timpul actului sexual. De asemenea, a fost esențial să tratăm subiectul mărimii într-o manieră corectă.
Știm că bărbații sunt foarte receptivi la umor, așa că ne-am gândit să tratăm în acest mod problema, având în vedere subiectul delicat pe care îl abordam. Am apelat la ajutorul comedianților de la ”Ceva Mărunt” și am dezvoltat o serie de clipuri video educaționale și umoristice în același timp pentru digital și TV.