Back To Top
Image Alt

Sun Treasure

Sun Treasure

Într-o lume din ce în ce mai digitalizată, Sun Plaza a devenit primul mall din România care le oferă clienților săi o aplicație AR. Noua aplicație Sun Plaza include jocul Sun Treasure care îi introduce pe jucători într-o aventură fascinantă în timp ce aceștia merg pe culoarele mallului sau prin diverse magazine. Provocarea noastră a fost să creăm campania de lansare a aplicației într-un mod relevant pentru utilizatori.
7

Client:

SUN PLAZA

Date:

Bucureștiul se află în topul orașelor europene în ceea ce privește numărul de malluri, nu mai puțin de 16. Astfel, competiția este acerbă, iar jucătorii încearcă să-și atragă clienții în moduri cât mai inedite. Sun Plaza a lansat prima aplicație AR pe care un mall din România o pune la dispoziția clienților săi, oferindu-le o experiență de cumpărături specială.

Deși este unică, Sun Plaza trebuie să concureze cu sute de alte aplicații care le oferă oamenilor același tip de divertisment. Misiunea noastră a fost însă clară: cât mai multe descărcări pentru ca oamenii să descopere cât de utilă și distractivă este. Provocarea a fost să creăm o poveste puternică și convingătoare pentru a-i face pe oameni să interacționeze cu aplicația.

Având în față o audiență tânără, social media a fost cheia succesului. Am insistat asupra formatelor care duc la o mare implicare a userilor, cum ar fi Facebook Instant Experience sau Stories. Am dezvăluit prin intermediul lor lumea uimitoare din aplicație, în special prin intermediul conținutului video. Pentru a genera și mai mult interes, am colaborat cu cinci influenceri din domenii diferite de activitate.

CAMPAIGN MIX.

Creativitate bazată pe date

Am creat vizualul campaniei bazându-ne și pe date biometrice realizate în propriul nostru laborator, nu doar pe creativitatea noastră. Două softuri computerizate ne permit să anticipăm cu mare acuratețe ce va atrage ochiul consumatorului și ce îl va face să fie mai implicat din punct de vedere emoțional și mai binedispus.

Landing page explicativ

Am dezvoltat un site web explicativ în care am prezentat aplicația. Acest lucru i-a ajutat pe utilizatori să-i înțeleagă valoarea. Strategia a fost să nu le spunem să joace jocul, ci să-i facem să înțeleagă de ce ar trebui să-l joace.

Povestea în offline

Pe lângă povestea din offline, cea din online a atins precis punctele în care clienții sunt atenți la mesajele publicitare. Am comunicat la metrou prin intermediul hangerelor și mesajelor video, pe stradă cu ajutorul panourilor OOH și în mall prin diferite elemente vizuale.

Influenceri

Cinci influenceri din zone diferite de interes au jucat Sun Treasure, iar clipurile filmate au fost postate în social media. Experiența lor a fost una autentică, fiecare dintre ei reușind să transmită cu succes mesajul către propria comunitate de fani.