Back To Top
Image Alt

Analize biometrice

Analize biometrice.

Suntem printre puținele agenții care integrează analiza datelor biometrice în munca de zi cu zi pentru a optimiza materialele noastre de creație.

Utilizând tehnologii biometrice, putem cuantifica atenția oamenilor, emoțiile și răspunsurile psihologice în designul nostru. Astfel capturăm aspecte non-conștiente ale luării deciziei, luând în calcul faptul că creierul reacționează la ce se întâmplă în milisecunde, mai repede decât suntem noi conștienți. Acum, folosind tehnologiile neuroștiinței, înțelegem aceste reacții pentru a optimiza eficiența serviciilor noastre.

Analize biometrice integrate 00%
Eye Tracking 00%
Decodare facială 00%
Galvanic Skin Response 00%

Analize biometrice integrate

Noul câmp de luptă care se conturează în jurul viitorului abordării centrate pe consumator este cum facem consumatorul să se simtă, să gândească și să acționeze. Noi tehnologii aduc cu ele nenumărate posibilități care ne ajută să găsim un insight mai adânc despre cum să măsurăm doar acest lucru. Experiența consumatorului se bazează atât pe ceea ce poate consumatorul să verbalizeze, cât și pe ce nu poate. Măsurându-le pe amândouă, este absolut necesar să dezvoltăm relații puternice cu consumatorul și să îi oferim cele mai bune experiențe.

Metodele tradiționale cum ar fi chestionarele sau interviurile ar trebui să vină în completarea răspunsurilor non-conștiente ale consumatorilor, pe care le putem captura cu tehnologiile biometrice multi-senzori. Studiile arată că putem obține cel mai mare nivel de predictibilitate combinând instrumente ale neuroștiinței, unul mult mai mare decât cel obținut doar cu ajutorul chestionarelor.

Contactează-ne dacă îți dorești să:

  • decizi între mai multe rute creative
  • analizezi reacția consumatorilor la raft
  • testezi o nouă aplicație sau un website
  • evaluezi implicarea emoțională a consumatorilor cu privire la video-ul tău
  • testezi ambalajul înainte de a-l lansa pe piață
  • optimizezi targetarea reclamei prin diferite tipuri de creații
  • îmbunătățești conversiile web

Eye Tracking

Cu eye tracking obții o înțelegere a ceea ce atrage imediat atenția, ce elemente sunt ignorate, în ce ordine sunt observate elementele și cum se compară unele cu altele. Avem două moduri de utilizare pentru eye tracking:

  • detectăm atenția vizuală într-un medu controlat, de exemplu pe imagini, video-uri, website-uri, jocuri, interfețe software, medii 3D, telefoane mobile
  • înțelegem cum văd și interacționează respondenții în lumea reală, dinamică, folosind ochelari speciali

Contactează-ne dacă îți dorești să:

  • înțelegi ce atrage cu adevărat atenția consumatorului la raft
  • lansezi un nou produs
  • evaluezi atenția vizuală pe un website sau aplicație
  • vezi modul în care se uită de fapt consumatorii la raftul tău
  • îți evaluezi planogramele

Decodare facială

Unul dintre cei mai puternici indicatori ai emoției este fața noastră. Când râdem sau plângem scoatem emoțiile la suprafață, permițându-le altora să privească în mintea noastră, ”citindu-ne” fața pe baza schimbărilor în trăsăturile-cheie ale acesteia. Codarea facială este procesul prin care măsurăm emoțiile umane prin intermediul expresiilor faciale. Cu analiza expresiilor faciale poți testa impactul oricărui tip de conținut, produs sau serviciu al cărui scop este să stârnească o emoție și răspunsuri faciale, utilizând 20 de măsuri de expresie și 7 emoții principale (bucurie, furie, frică, dezgust, dispreț, tristețe și surpriză).

Contactează-ne dacă îți dorești să:

  • înțelegi ce emoții ar genera conținutul tău video
  • dezvolți reclame mai atractive decât ale competitorilor
  • înțelegi parcursul emoțional pe un webpage
  • alegi cel mai bun endorser sau influențator pentru brand-ul tău, din punct de vedere al reacțiilor emoționale
  • înțelegi cât de atractiv este conținutul tău din Social Media

Galvanic Skin Response

Activitatea electrodermală măsoară activitatea electrică condusă prin glandele sudoripare în piele. Aceasta îți oferă un indicator al intensității emoției experimentate. Nivelul nostru de excitare emoțională se schimbă ca răspuns la mediu în care ne aflăm – dacă ceva este înspăimântător, amenințător, vesel, atunci și schimbarea care urmează în răspunsul emoțional pe care îl experimentăm crește, de asemenea, activitatea glandei exocrine. Asta capturează instrumentele de GSR când sunt plasate pe mâini. Cum conductivitatea pielii este regulată de sistemul nervos autonom, oferă insighturi de la baza proceselor psihologice.

Contactează-ne dacă:

  • înțelegi importanța emoțiilor consumatorului în activitățile de publicitate pe care le practici

DATE PREDICTIVE

Eye tracking-ul predictiv și răspunsul emoțional predictiv sunt tehnologii noi care indică posibile reacții din partea consumatorilor. Acestea nu implică direct consumatorul, ci învățarea automată. În timp ce rezultatele lor nu sunt la fel de exacte ca acelea colectate cu tehnologii biometrice multi-senzor, ne oferă un răspuns rapid și ieftin în aspecte legate de design. Le folosim în munca noastră zilnică pentru a evalua designul (print, digital sau video), primind feedback valoros într-un timp foarte scurt, deci recomandăm folosirea lor.

Contactează-ne dacă îți dorești să:

  • primești un rezultat rapid al reacției emoționale la conținutul video
  • selectezi dintre mai multe vizualuri