Back To Top

Vlad Boerașu.

Creative strategist

Gândire critică, atitudine proactivă și capacitate de conceptualizare – câteva elemente pe care le vei găsi în job description-ul unui strateg de succes și asta vei găsi și în descrierea lui Vlad, noul nostru Creative Strategist. Deși a venit recent în Minio, a învățat rapid și proactiv ce înseamnă să faci strategie de brand, iar acum nu se oprește până nu livrează cele mai bune propuneri.

Creative strategist

Bună! Mă numesc Vlad și sunt Creative Strategist la Minio. De ce ai vrea să lucrezi cu mine? Simplu, nu mă opresc până nu găsesc cele mai bune propuneri de strategie pentru business-ul tău.

Din momentul în care s-a hotărât că vrea să lucreze în publicitate, a făcut tot posibilul să reușească. De când a venit în echipă, Vlad, noul nostru Creative Strategist, a devenit un exemplu de proactivitate. Încă din timpul facultății, la Școala Națională de Științe Politice și Administrative, secția de Publicitate, a început să își construiască un portofoliu de publicitar, cu participări la competiții precum Ingenius 2018, CompetitIAA 2018, dar și Young Fibra 2017, unde a ajuns în shortlist. Cu experiență de Strategic Planner, Vlad a intrat în echipa Minio pe rolul de Creative Strategist, iar acum învață rapid cum să livreze strategii de comunicare eficiente.
Câțiva dintre clienții pentru care a lucrat: Matache Măcelaru, Trutzi Fier Forjat & Avanera, Carmol, Plavix, Meda, Zarea, Mirinda, Coca-Cola, Radio Guerrilla, Europa FM.

Gândire strategică 00%

Conceptualizare 00%

Curiozitate 00%

Hăhăială 00%